game zone

تبليغات

اينـتر وب

راهنمای قدم به قدم و تصویری بازی Batman: Arkham Origins (آپدیت شد)

بازديد : 28904 |
درباره : guides , |
تاريخ : پنجشنبه 16 آبان 1392 زمان : 13:00

  • genre: action

  • developer: WB Games Montreal

  • publisher: Warner Bros Interactive Entertainment

  • platform: PC, XBOX360, PS3, WiiU

  • rated: PEGI: Age 16+ / ESRB: Teen

Main storyline

Locate Black MaskTrack down Commissioner LoebGain access to the Execution ChamberPursue Black MaskDefeat Killer CrocUse the batcomputer to analyze the memory cardInterrogate Penguin's arms dealerDeactivate the jamming signalInterrogate Penguin's arms dealer #2Deactivate the jamming signal #2Collect first SIM Card to triangulate Penguin's positionCollect second SIM Card to triangulate Penguin's positionGain access to the Final OfferTrack down the PenguinDefeat ElectrocutionerTrack down the Penguin #2Gain access to Penguin's office – Upper DeckGain access to Penguin's office – TheatreDefeat DeathstrokeSolve the crime scene inside Lacey TowersAcquire the concussion detonator at the BatcaveGain access to the GCPD via the rooftopAccess the GCPD servers – side roomsAccess the GCPD servers – bullpenAcquire the disruptor at the evidence lockerAccess the GCPD servers – returning to the server roomEscape the GCPD

Most Wanted

EnigmaAnarky

Crimes in Progress

Gang war [Pioneers Bridge in Gotham]Thieves [The Bowery]Thieves [The Amusement Mile]Arms dealers [Diamond District]

Boss fights

Killer CrocDeathstrokeAnarky

Casefile Reports

Case 1224-1: Coventry Tower DeathtrapCase 1224-2: Lacey Tower MurdersCase 1224-3: Jezebel Plaza Fall

To be continued...
امتياز : نتيجه : 3 امتياز توسط 19 نفر مجموع امتياز : 63


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : راهنمایی بازی Batman: Arkham Origins , Batman: Arkham Origins , Batman: Arkham Origins بازی , داهنمایی در Batman: Arkham Origins , آموزش Batman: Arkham Origins , حل معما های بازی Batman: Arkham Origins , معما های بازی Batman: Arkham Origins , مراحل بازی Batman: Arkham Origins , راهنمایی حل مراحل بازی Batman: Arkham Origins , آموزش در بازی Batman: Arkham Origins , کمک در بازی Batman: Arkham Origins , راهنمای قدم به قدم بازی Batman: Arkham Origins , پیش نمایش Batman: Arkham Origins , سیو کامل و 100 درصد بازی Batman: Arkham Origins , ترینر بازی Batman: Arkham Origins , آپدیت بازی Batman: Arkham Origins , مراحل بازی بتمن آرخام اورجین , راهنمای مراحل بازی ریشه های بتمن آرخام , راهنمای مرحله به مرحله بازی Batman: Arkham Origins , راهنمای همه مراحل بازی Batman: Arkham Origins ,
نويسنده : saeed | نظرات (11)

مطالب مرتبط

آخرين مطالب ارسالي

ارسال نظر براي اين مطلب

اين نظر توسط Shcbdcb در تاريخ 1396/09/13 و 10:08 دقيقه ارسال شده است

سلام من همون مرحله ى اول ميخواد آسانسورو باز كنه و اون اسپريو بزنه به اون آهنه گير كردم نميتونم رد كنم لطفا كمكم كنيد خواهشن سريع

اين نظر توسط محمدرضا یگانه در تاريخ 1396/06/22 و 20:01 دقيقه ارسال شده است

سلام واقعا این راهنما عالی بود ممنون از همه عزیزان

اين نظر توسط mahdi در تاريخ 1396/06/14 و 12:35 دقيقه ارسال شده است

باسلام به همه دوستان خواهشا کمک کنید
من بازی رو تا 24 درصد رفتم جوکر رو هم کشتم الان مشکل اینجاست که هنوز 100 درصد نشده بازی انگار تمومه هیچ مرحله ای برام نمیاد objective

اين نظر توسط ایلیا میرزایی در تاريخ 1396/06/13 و 18:05 دقيقه ارسال شده است

باچه دکمه ای در بازی بتمن ارخام ارجین زیر خاکی برم


اين نظر توسط ایلیا میرزایی در تاريخ 1396/06/13 و 17:36 دقيقه ارسال شده است

با کدون کلید زیر خاکی برم

اين نظر توسط amir در تاريخ 1395/11/14 و 11:55 دقيقه ارسال شده است

اخرین مرحله رو چجوری رد کنیم اونجایی که جوکر با شیشه بتمن رو میزنه نمیدونم چیکار کنم
پاسخ : اگه هنوز مشکلت پابرجاست اطلاع بده فیلم آموزش این مرحله رو واست قرار بدم..

اين نظر توسط hesam در تاريخ 1395/11/02 و 23:18 دقيقه ارسال شده است

سلام یه مرحه هست بعد از کشتن اون شخصی که مثل نینجا فکر کنم مرحله سه بشه من توی اونجایی گیر کردم که معما های قتل رو حل میکنم بعدش باید چکار کنم؟

اين نظر توسط hesam در تاريخ 1395/11/02 و 23:18 دقيقه ارسال شده است

سلام یه مرحه هست بعد از کشتن اون شخصی که مثل نینجا فکر کنم مرحله سه بشه من توی اونجایی گیر کردم که معما های قتل رو حل میکنم بعدش باید چکار کنم؟

اين نظر توسط مهدی در تاريخ 1395/04/30 و 22:47 دقيقه ارسال شده است

واقعا نمی دونی کاری نداره تو نقشه کارگاه عکس یک هواپیما است رو ی عکس هواپیما بیا و اینتر رو بزن

اين نظر توسط amir در تاريخ 1394/04/10 و 14:07 دقيقه ارسال شده است

سلام!ببخشید در بازی بتمن و ریشه آرخام چگونه باید مرحله بدست آوردن چشانی تصادم مغزی رو بروم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رفتن با کارآگاه اصلا امکان پذیر نیست چون در نقشه کار آگاه خارج از شهره و نمیشه رفت به کارآگاه
میشه بیش تر کمک کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1 2 صفحه بعد

کد امنیتی رفرش