game zone

تبليغات

اينـتر وب

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PC

بازديد : 640 |
درباره : download , |
تاريخ : چهارشنبه 19 تیر 1392 زمان : 17:19

Walking Dead 400 Days نام بسته قابل دانلودی است که اخیرا عرضه شده و در واقع پلی است بین وقایع فصل اول و دوم بازی، نباید انتظار یک گیم پلی متحول شده از این بسته قابل دانلود را داشت و مشخص است که در اینجا نیز تاکید زیادی بر روی عناصر داستانی شده است. ۴۰۰ Days همانند نسخه اصلی، عنوانی است داستان محور. ۵ شخصیت و ۵ داستان در گوشه ای دیگر از دنیای مصیبت زده Walking Dead، باز هم شما را درگیر انتخاب های سخت و نفس گیری خواهد کرد. آیا برای رسیدن به غذا و مکان امن حاضرید انسان های بی گناه را قربانی کنید؟ آیا دوست گناه کار خود را قربانی می کنید یا برای فرار از این وضعیت به گروه خود خیانت خواهید کرد؟ ۴۰۰ Days داستان پیچیده ای ندارد، حتی گذشته بسیاری از شخصیت ها را نمی دانید، ولی همین داستان ساده آن چنان با دقت و زیبایی نگارش شده که با وجود کوتاه بودن داستان هر شخصیت، به سرعت با وی رابطه برقرار کرده و گاهی حس می کنید که خود به جای آن شخصیت در این دنیای بی رحم گیر افتاده اید!

 

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PC | یوروگیمر

 

بازی همان راهی را ادامه می دهد که عنوان اصلی رفته بود، گیم پلی ساده و تقریبا بدون چالش. در اکثر مدت زمان بازی در حال صحبت با دیگران هستید و هنگامی که کنترل شخصیت اصلی به دست شما سپرده می شود تنها نیاز به انجام چند کلیک ساده دارید. هر چه قدر بازی از نظر داستان و شخصیت پردازی غنی است، اما از نظر گیم پلی در فقر به سر می برد! البته از یک بسته قابل دانلود انتظار نمی رود که فراتر از عنوان اصلی عمل کند، ولی بازی حتی از نسخه اصلی نیز ساده تر بوده و اندک بخش های معمایی هم حذف شده اند. مشکل کنترل شخصیت اصلی کماکان در اینجا نیز وجود دارد، انیمیشن ها هم همچنان ضعیف هستند و در واقع به نظر می آید شخصیت های اصلی، از الگوریتم حرکتی همانند زامبی ها پیروی می کنند! بازی از همان موتور گرافیکی نسخه اصلی بهره می برد و هم چنان طراحی فوق العاده هنرمندانه محیط و شخصیت ها را شاهد هستیم. مشکلات نسخه اصلی مانند انیمیشن های ضعیف و باگ های متعدد نیز کماکان در کنار شما هستند! صداپیشگی در سطح بالایی قرار دارد، با وجود اینکه برخی شخصیت ها نقش اندکی در داستان دارند ولی تمامی دیالوگ ها با هنرمندی ادا شده و این عامل در کنار موسیقی زیبا، داستان را کاملا قابل باور کرده و اتمسفر خلق شده را طبیعی تر جلوه می دهد.

 

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PC | یوروگیمر

 

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PC | یوروگیمر

 

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PC | یوروگیمر

 

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PC | یوروگیمر

 

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PC | یوروگیمر

 

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PC | یوروگیمر

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

توجه :

لینک های سرور Direct Link تا مورخه ۲۰ مرداد ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید.

 

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Hipfile     uploadboy     putlocker     Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Hipfile     uploadboy     putlocker     Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Hipfile     uploadboy     putlocker     Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Hipfile     uploadboy     putlocker     Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Hipfile     uploadboy     putlocker     Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 5


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : The Walking Dead 400 Days , تصاویر بازی The Walking Dead 400 Days , نقد و بررسی بازی The Walking Dead 400 Days , دانلود بازی The Walking Dead 400 Days , دانلود مستقیم بازی The Walking Dead 400 Days , دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PC , دانلود عنوان The Walking Dead 400 Days برای PC , دانلود نسخه PC بازی The Walking Dead 400 Days , دانلود رایگان بازی The Walking Dead 400 Days برای PC , دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PC با لینک مستقیم , دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای پی سی , دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای کامپیوتر , دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PS , دانلود نسخه PS3 بازی The Walking Dead 400 Days , دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای سونی 3 , دانلود بازی The Walking Dead برای PS3 , دانلود تمامی اپیزود های بازی The Walking Dead برای PS3 , دانلود نسخه سونی 3 بازی The Walking Dead 400 Days , دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PS3 با لینک مستقیم , دانلود رایگان و مستقیم بازی The Walking Dead 400 Days برای PS3 ,
نويسنده : saeed | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرين مطالب ارسالي

ارسال نظر براي اين مطلب


کد امنیتی رفرش