game zone

تبليغات

اينـتر وب

راهنمایی قدم به قدم بازی God of War 3

بازديد : 30997 |
درباره : guides , |
تاريخ : چهارشنبه 30 اسفند 1391 زمان : 12:37

مراحل :

 

 

Walkthrough

GaiaMount OlympusHeart of GaiaPoseidonRiver StyxRealm of HadesJudges of the UnderworldThe ForgePalace of HadesHadesThe City of OlympiaPath of EosThe Chain of BalanceThe CavernsThe Flame of OlympusOlympian CitadelThe Flame of Olympus part IIThe ForumPoseidon's ChamberThe Upper GardenAphrodite's ChamberTartarusGates of TisiphoneThe Pit of Tartarus and CronosThe Forge and HephaestusThe Upper Gardens part 2Daedalus' WorkshopHera's GardenThe Caverns part 2The LabyrinthJudges of the Underworld part 2ZeusThe darknessFinale

Trophies

IntroductionList of TrophiesStoryCombatWeaponsGameplayChallengesGodly PossessionsaMAZEd - secret trophyGorgon EyesPhoenix FeathersMinotaur Horns

 

امتياز : نتيجه : 2 امتياز توسط 12 نفر مجموع امتياز : 30


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : download God Of War 3 , download God Of War 3 for ps3 , God Of War 3 , pic God Of War , pic God Of War 3 , بازی God Of War 3 برای PS3 , بررسی بازی God Of War , بررسی بازی God Of War 3 , تصاویر God Of War , تصاویر God Of War 3 , تصاویر بازی God Of War 3 , دانلود بازی God Of War 3 , دانلود بازی God Of War 3 برای PS3 با لینک مستقیم , دانلود بازی God Of War 3 برای پلی استیشن 3 , دانلود بازی های ps3 , دانلود بازی های پلی استیشن 3 , دانلود جدیدترین بازی های PS3 , دانلود جدیدترین بازی های Ps3 با لینک مستقیم , دانلود رایگان God Of War 3 , دانلود رایگان God Of War 3 برای PS3 ,
نويسنده : saeed | نظرات (1)

مطالب مرتبط

آخرين مطالب ارسالي

ارسال نظر براي اين مطلب

اين نظر توسط محمد رضا در تاريخ 1392/05/16 و 17:32 دقيقه ارسال شده است

سلام شما چطور روزی تا 500 ورودی گوگل دلرین من 300 مطلب ارسال کردم ولی انقدر ندارم
من رو راهنمایی کنین
پاسخ : سلامم دوست عزیز
البته معمولش 700
چند وقتیه دارم روش تخصی کار میکنم
وبت در مورد هر چی که هست باید توش خبره باشی و بدونی چیا قرار بدی
البته من جایب تبلیغات ندارم


کد امنیتی رفرش